Kelionės i Prahą dienoraštis

Taigi, 9 Geniai: Piktas, Egis, Aidelis, Samas, Nerka, Nerka V., Dainiukas, Vaidutis ir Pikto bei Nerkos V. kaimynas Andrius treciadieni vakare pajudejo i Praha kartu su Carlsbergo komanda. Cia pabandysime suziureti kaip jiems sekasi kelioneje :) Ivykius sekame nuo apacios, kalba netaisyta:

06.14 00:23 Samas: Mano mieliausias dienorasti, tau geriau nezinoti kur dabar eina geniai. O jie, pasigalande snapus, skuba patikrinti ar tikrai tas naktinis Prahos gyvenimas yra toks nepakartojamas, kaip ji piesia iskilieji tautos dainiai. Nuodemes laukia musu...

06.13 19:45 Aidelis: Apsilinejam Opatov viesbutyje... Aptarinejam naktines Prahos pramone. Ruosiames uzdarymo iskilmems!

06.13 19:42 Piktas: Baltarusijoj svente, nors ir pirmavom, pralosem finale 1-4. Neliudekit, gaila, bet ne tragedija. vakare laukia uzdarymas :)

06.13 18:04 Aidelis: 1-3, mes buvom geri, bet silpnesni... Nors musem pirmi... Liko linksmoji dalis!

06.13 13:53 Piktas: Sauleta, silta, laukiam finalo. Pries pusfinali pralinksmino sveicarai. Mandagiai pareikalavo duoti jiems suvenyrini zalgirio buteliuka, koki buvom iteike vakar :)

06.13 13:32 Aidelis: Pirmos zinios tiesiai is aiksteles. Sulostos drausmingiausios rungtynes ir pusfinalyje 4-1 aplostibegantys italai. Kitame pusfinalyje baltarusai aplose stovincius italus 7-0, ir ruosiasi mus sudraskyti finale.

06.13 12:16 Aidelis: 1/4 finalo zaideme pries vokietukus. Du kartus atsilikinedami, du kartus lyginom rezultata ir galiausiai isnesem rungtynes 4-2. Visi jau losiam viena koja :(...

06.12 23:49 Aidelis: Baltarusai: Vy kuda? V hotel ili gulatj? Geniai: konecno gulatj! :)

06.12 23:30 Piktas: Cituoju baltarusus: my dolzny vas obygrat... jesli vas obygrajem, nas doma uvazat budut... U vas tolko odin choroshij igrok - malyj (Vaidutis). O mums juokinga, mes jiems zaliu devyneriu ipilam :)... Davai s litovcami vypjem, ja znaju slovo labas! :)

06.12 22:02 Samas: Laivas pajudejo... Stalas prabangiai nukrautas ivairiais maistais ir nuostabiu cekisku alumi. Mintys liejasi laisvai, aisku ne be zaliu devyneriu pagalbos. Ir ne zodzio apie rytdienos ketvirtfinali... O kam? Juk mes geriausi! Visomis prasmemis!

06.12 20:57 Samas: esame pakeliui i legendini laiva, kuriame praleisime artimiausias 3 valandas plaukiodami skersai isligai Prahos senamiescio. Ant Pikto peties kabo kuprine su keliomis aprasojusiomis, tik is kameros istrauktomis noljsemiorkemis, kurios bus tustinamos artimiausias 3 valandas. Atrodo jau 3 karta toj Prahoj, bet malonumas ir pojuciai nenusakomi! Nerka V. zadejo atimti is kapitono kepure ir perimti laivo valdyma i geniu rankas. Ar tai pavyks paaiskes artimiausiu metu. sekite geniu kalima! :)

06.12 20:49 Aidelis: I kova su Prahos tiltais si karta pajudame nepilna sudetimi - musu tarpe nera kasimynu Nerkos V. ir musu slapto puolejo Andriuko!

06.12 20:36 Aidelis: pavakarinis aperetyvas padarytas - mes pajudam laivo link!

06.12 16:34 Piktas: Po sociu pietu, paskutinese varzybose, ceku komandele pasiule kieta zaidima. Kaip Zenga pasakytu davem kova, darniai sulosem, pergale 1-0, muse Vaidutis. Vakare plauksim laivu, jums taip pat linkim gero penktadienio vakaro ne paciam pigiausiam ir graziausiam mieste :))).

06.12 14:04 Piktas: Sudraskem prancuzu Celtica 3-1. Muse Vaidutis, Aidutis ir Neerka.

06.12 11:57 Piktas: Rubineje po pirmu rungtyniu tylu ir ramu, visiskai atvirksciai negu einant i aikste. Rungtynes laimejom nesunkiai 3-0 pries Sveicarus. O ramu, nes daugeliui truksta miego ir skysciu. Dabar prasidejo liutis, griaustinis, rungtynes nutrauke, suguzejom i bara, alus juk nemokamai. Vel prasideda bajeriukai. Tiesa, muse Vaidutis 2, Aidelis 1. Nors Egonas kuzda, rasyk, kad as visus musiau :). Pries rungtynes buvo statymai, ar praeis Vaidutis i pagrinda, per blaivas buvo :). Vaidutis net susirupino, kaip cia taip. Siaip saunuolis jis, narde tarp sunkiasvoriu sveicaru kaip vijurkas. Egis su Samu zaide stulpais puolime, Dainiukas gynyboj. kazka jiems skauda. Vaidutis pranese kad ka tik saule islindo...

06.12 09:37 Jakucionis: Geniai juda link aikstes. Kolektyvo sveikateles labai skirtingos... Paskutiniai geniai i viesbuti grizo nakti puse keturiu :). Panasu, kad busime geriausi.. :)

06.11 23:04 Piktas: Grazi ta Praha, pasivaiksciojom, paragavom skanaus cekisko alaus, pabendravom prie bendros vakarienes ir jau didzioji dalis einam gult. O kam kablys, tegul patys pasako :)

06.11 20:00 Samas: Persikelem i miesto centra patikrinti nuostabaus tamsaus vietinio alaus skonio. Eik tu na... koks jis puikus. Gerciau ir gerciau. Aidelis su Egiu i telefono skambucius neatsako - vis dar knarkia. Nejaugi jie praleis oficialia vakariene? Persasi isvada - prigulti yra pavojinga, gali praleisti esmines keliones akimirkas!

06.11 17:19 Piktas is Aidelio telefono: Piktas raso, Aidelis su Egiu garsiai ilsisi, supraskit abu knarkia. Mes su Samu ir Jakucioniu apibendrinam kelione ir ruosiames vakarinei Prahai. Nu blyn, labai garsiai jie knarkia...Linkejimai geniukams, tikiuosi netrukdom...

06.11 16:17 Isikurem, nusiprausem keliones purvus, susipazinom su musu gide Julija. Is pirmo zvilgsnio - zavi mergina... Ir siaip pagal visus faktorius - musu laukia nuostabios atostogos! 06.11 14:37 Piktas: Iki hotelio 10km, Praha pasitinka vasariska liutimi, atostogautojai gerokai aprime, vieninteliai mano kaimynai Andriuska ir Nerka nekantrauja pajausti pigiausios ir graziausios Europos sostines ritma. Galbut po 10 minuciu autobusa vairuos Nerka, o vairuotojai bus atleisti :)...

06.11 12:45 Aidelis: Mielas mano dienorasti, is musu darnaus devyneto blaiviu vel liko nedaug... Egono dar Vilniaus RIMI isigyti stipriai nukainuoti Absolut gaivieji gerimai mums svelniai sildo krutines! Vienbalsiai buvo nuspresta, kad siandieniniai like darbai yra isikurti prabangiame Opatov hotelyje ir 20 val. pasirodyti restorane U Medvidku - taip kad viskas idiot po planu!

06.11 12:26 Piktas: Mielas dienorasti! Visu pirma sveikinam Andzika ir linkim tiksliu pasu bei kokybosku kampiniu! Autobuse vel surmulys, Carlsberg emocingai pliekia kortom, mes atostogaujam. Egis lyg tarp kitko paklause ar sokciau su juo jei pakviestu :). Pasiuliau kreiptis i Sama. Iki Prahos 150km.

06.11 09:29 Aidelis: Labas... berods grazus ir sauletas rytas. Iki Brno liko apie 200 km. Sustoje vietines reiksmes pakeles kavinukeje, gavome paragauti zupe paxmieliova ir ieshnicos. Lengvai papusryciave ir pamankstine uztirpusias kojas darniai suvokiame - musu devynetas aiskiai ir stabiliai arteja prie tikslo!

06.11 06:02 Piktas: Is musu dar nemiegojo Civilka ir Jakucionis. Islipe paziurejom kaip teka saule ir vel i autobusa miegot. Civilkiokas pasiskolino 10 zlotu. Uz 5 minuciu suzinojau, kad jau as jam skolingas :).

06.11 00:22 Piktas: Kazkur pas lenkus... Carlsberg komandele sumaste dainu konkursa, kuri mes pralosem net nepradeje. Dekui jiems, megavomes negirdetomis melodijomis. Pas mus dar visi gyvi, pas juos pora miega. Nezinau kaip baigsis toks bendravimas, labai tikiuosi, kad tapsim draugais. Bet vistik, biciuliai, musu kompanijoj sis vakaras skirtas GYTULIUI!

06.10 23:54 Aidelis: Mes jau lenkuose, vartojam gal pagal eile jau 5-ta, bet isskirtini, Gytulio kelionen su meile ideta stumbro ir varpos derineli :) apart keliu aplaistytu sultimis sedyniu ir del to kilusio vairuotoju nepasitenkinimo kelione vyksta beveik sklandziai :)